Heytell

Heej där!
Fick skön sovmorgon idag och började inte förr än halv ett. Paulina sätter då klockan i hyfsad tid för att gå upp, chilla och slippa stressa. Vaknar outsövd och väljer att sova vidare och vaknar sedan inte förr än tolv. Såå mig i ett nööötskal!! Menmen jag hann och utsövd blev jag :)
Missbrukar för tillfället appen Heytell på min telefon, för er som inte vet vad det är för någon så är det som en walkie talkie där man kan skicka ljudmeddelande till sina kontakter närsom helst och var som helst. Fett rolig app och mycket skönare, slipper skriva sms utan kan istället bara prata. Får väl fortsätta sprida denna app så tips till er med smartphones, Heytell heter den!
Outfits har blivit önskade av er läsare så slänger upp dagens. Marc Jacobs t-shirt, jeans från Bikbok, Converse  och armband från Lindex.
Nu ska jag käka lite och sedan spendera lite tid åt plugg innan träningen.
See yah!

Kommentarer
Postat av: martina

snygga jeans!

2012-05-21 @ 14:48:28
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0