Hjärtat



Sitter här hos Claess och ser på när hon svettas här med dammsugarn. Snäll tjej som hjälper föräldrarna, jag stod då för lite undanplockning av saker men fann sedan min plats i soffan.
Plus poäng till Claess där och hon är ju världens bästa vän när hon igår ringer mig och säger.
- Packa väskan dirr, jag bjuder på hämtmat, vi hyr film och du sover hos mig.
Kan man ha bättre vän, hon kände för att ta hand om mig igår, vilket verkligen behövdes igår av en anledning.
Nu börjar huset bli rent här känner jag, städclaess är igång. Så nu ska vi nog snart fixa oss snabbt och sen dra ner en runda på stan, sen får vi se vad som händer med dagen.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: A N N I L I V . S E

Trevlig blogg följa varandra via bloglovin? :)

2011-08-08 @ 23:07:09
URL: http://anniliv.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0