This is how summer should be

Sommaren är underbar...När jag var gående och ovetande om min skada var livet riktigt bra faktiskt. Det är inte så att jag är döende nu men kan förtillfället inte röra mig, herregud så tacksam man ska vara för att man är född frisk och hel så att detta just nu bara är en tillfällighet för mig.
Bjuder på bilder från någon sommardag från veckan.
Stek i solen i Farstanäs

Claess fick ett husdjur för en dag.

Mickan och jag <3, Haha ojdå samma pose, olika tillfällen

Nere i stan i fina Södertälje

Mickan och jag en sommarkväll

Träffade en sneeell heest!

Mmm, Mickan fixade gottgott!

Class och jag shoppade lite

Sliten, trött, pank tjej

Fin louise i sin nya hårfärg!

Snyyyygg bruud!

Festsugna tjejer


Fina vänner man har <3


Snygga tjejer ready to go...Själv så taggade man för operation!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0