Sjukhuset

Ligger här med isband runt knäet och gör mina övningar. Inte de lättaste kan jag säga, kan knappt lyfta mitt ben och varje rörelse blir en ansträngning. Men det är bara att kriga på så att rörligheten kommer upp så fort som möjlig i knäet. Förra operationen jag gjorde var verkligen jätteliten jämfört med den här, denna gången fick jag dessutom sova på sjukhuset över natten. Hade kameran med så bjuder på lite bilder haha...Var helt borta och pratade typ med stängda ögon när jag vaknade så inte de fräschaste bilderna direkt menmen haha :P
Taggad för operation!


Fick ha finaste kläderna på mig...Mormor kalsonger typ, fy faan asså!!

Ny opererad..jäättepigg tjej liksom!

Fin, god mat gjorde en gladare i alla fall!


Nu är det kryckor, isband och värktabletter som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0