At Mickans place


Fina Mickan igår på vår lilla skönhetskväll ;)


God morgon!

Galet skön sovmorgon med många timmars sömn. Käkade precis en mycket god frukost och sitter nu och väntar på Mickan som står i duschen. 18 åriga Mickan som idag ska debutera sin utgång här i Södertälje, kul att hon är arton liksom.
Vi tänkte dra oss ner till stan om ett tag, det är Kringelfestival här i Södertälje. Litet event här i Södertälje men mina kära Malmöläsare som vet vad Malmöfestivalen är så är det ju inget jämfört med det. Brukar vara årlig tradition i Malmö, hur var den detta året? Eller de har kanske sparat högpunkter nu till helgen? Nyfiken tjej här som befinner sig 50 mil norrut haha :)
Men Kringelfestivalen här i lilla söta Södertälje är i alla fall lite småkul att gå på tror jag, ska inte leka att jag är rutti Södertälje bo direkt för hade väl typ precis flyttat hit förra året runt den här tiden. Tanke på det så är det alltså ett år sedan jag flyttade hemifrån och har alltså bott själv i ett år. Helt sjukt vad tiden går fort men helt klart mitt bästa beslut och ångrar ingenting med min flytt hit till Södertälje.

Puuss amigas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0