Im back, give me feedback

Känner för att ta tag i min blogg nu! Uppdateringen har ju inte varit på topp kanske men nu känner jag för att komma tillbaka igen och uppdatera bättre.
Känns som att det nu på bloggen kommer vara en blandning av lite mer underhållning i form av bilder o lite driv samtidigt som jag kanske skriver lite djupare saker när man är på det humöret. Sedan kommer jag såklart fortsätta som förr och bjuda på livet, klädesinlägg och annat kul ;)
Ni mina trogna läsare kan väl kommentera här på något ni är sugna på vad jag ska skriva här på bloggen framöver! Lite funderingar ni kanske har, tips eller bara helt enkelt vill se här på bloggen!

Kommentarer
Postat av: LISA

Hej hej, gillar din blogg sjukt mycket! Du kan väl lägga in bilder på otufits. Det hade varit toppen! se ya

2011-08-29 @ 16:15:41
Postat av: LISA

Hej hej, gillar din blogg sjukt mycket! Du kan väl lägga in bilder på otufits. Det hade varit toppen! se ya

2011-08-29 @ 16:15:57
Postat av: josefin

kan du inte skriva mer om basket? :D

2011-08-29 @ 16:52:39
Postat av: paulina <3<3<3

Heeeeeejjjj Paulina! :D jag heter också Paulina hihi <3 jag tycker att du ska skriva mer om hur du sminkar dig det skulle vara jätte kul att se hihi :* jag skulle mer än allt i världen vilja träffa dig, kan du inte göra någon blogg träff??? <3

Puss och hej :D

2011-08-29 @ 22:44:01
Postat av: Anonym

Hej!! Jag spelade mot ditt lagi u20 sm :) skulle jättegärna vilja höra mer om basket!!!:)basketkram!

2011-08-30 @ 00:21:09
Postat av: Anonym

Väntar fortfarande på ett inlägg om hur det e att vara så lång, de e ju trots allt ganska unikt och sjukt snyggt dessutom! :)

2011-08-31 @ 01:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0