I wanna be there

Jag och mina j***vla kryckor!! Orkar inte med dem, känner sådant hat mot dem och vill bara kunna röra mig fullt, fritt och utan smärta. Idag börjar säsongen, på riktigt. Alla har tränat riktigt hårt i sommar men har inte haft vårt lag samlat samtidigt eftersom alla varit iväg med landslaget hit och dit. Nu börjar det dock...Vårt lag är äntligen samlat och träningen kan börja på riktigt. Kan inte med ord beskriva hur förj*vligt det känns att just nu sitta på bänken och bara titta på. Jag vill vara med, från början. Något nytt inför säsongen ska byggas och som sedan ska ta oss genom hela säsongen till ett nytt SM guld i slutet. Jag kommer i alla fall finnas där vid sidan av planen jobbandes och rehabandes hela vägen och bidra med vad jag kan till vårt underbara lag. Det här ska bli en grym säsong, trots att jag inte kommer kunna sätta min fot på plan förr än tidigast i februari. Det är en bit dit... But what doesn't kill you makes you stronger!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e bäst

2011-08-29 @ 17:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0