19 december

Heej!
Bjuder på lite bilder från helgen och så mycket mer har jag egentligen inte att säga. Ska upp imorgon och rehaba, sedan väntar onödig skoldag och sen har vi match som ska bli kul. Kanske till och med kommer kunna vara med och värma upp, skulle kännas som ett bra steg på vägen mot att snart vara tillbaka!
Något annat väldigt kul som händer imorgon är att jag ska kolla på min lägenhet som jag ska flytta till...Ska bli kul att se faktiskt och då det troligtvis kommer bli en 2:a ska det bli skönt med lite mer space även fast jag älskar min nuvarande etta.

Kommentarer
Postat av: Ebba ahlqvist

Fina ni är ! God jul & Gott nytt år . Kolla gärna in min blogg <3

2011-12-23 @ 11:43:08
URL: http://ebbalinneaahlqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0