Byebye Malmö!

Heej!! Bilden är ägnad mina kära vänner i Södertälje som ja lovat " outfit bild" på speciell plats nu när jag var hemma haha. Så hoppas de är nöjda och för er andra så får ni då se min vinterjacka som ja inskaffat för året. Från Svea men ja tror faktiskt ja redan visat den haha. Geten hälsar också förresten till er där i Södertälje hahaha;) Nu har ja lämnat Malmö och påväg mot min nuvarande hemstad Södertälje. Kommer direkt till matchen som vi har idag så SJ snälla inga förseningar tack. Har massa packning så ska flirta lite med saknade Mickis och försöka få henne och hämta mig. Har varit jättemysigt att vara hemma och träffa alla! Så skönt och bara chilla och mysa med familjen eftersom de annars inte tillhör min vardag och träffa mina fina vänner som jag tidigare träffade i stort sett hela tiden. Men nu måste ja dra mig "hemåt" igen och träna. Ikväll blir de dessutom mys med min saknade homie Claess. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0