Minijulafton

Heeej!
Nu har man fått julloooov och känns så j*vla underbart! Var och tränade mitt sista rehab pass hos min sjukgymnast nu imorse för sista gången detta året och köpten även sista julklappen och sitter nu redo för att snart hoppa på tåget. Ska hem till ljuva Malmö och det ska riktigt skönt att komma hem nu faktiskt, saknar min familj. Gårkvällen var riktigt kul, hängde med sköna människor och jag Mickan och Claess hade bl.a. vår egna julafton hahaha. Inga bilder publiceras offentligt på de men jag kan säga att de innehöll allt en jul ska innehålla, fast på vårt sätt;) Fick finfina presenter och käkade god jul mat gjorde vi i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0