Basket på "hemmaplan" imorgon

Kläder Gina Tricot (haha allt faktiskt), smycken utomlands och H&M.

Freeeedag! Shit vad denna veckan har gått fort asså...Gör mig dock inget, bara skönt. Nu är det helg och precis så ringde en man från Sydsvenskan (en tidning i Skåne) och intervjuade mig angående matcher mot EOS imorgon (samt om flytten till Telge). Kul att de har koll, det gör mig ju inte direkt mindre nervös inför imorgon då jag ska spela mot EOS i Lund och släkt och vänner från Malmö kommer och tittar. Men det är bara att försöka koppla bort och köra...Nu ska jag iväg och träna. Här har ni dagens outfit.

Kommentarer
Postat av: Maggan kvar i Kamala - lite till !

Får du sova hemma i din egen flicksäng i Malmö nåt då? Kanske stanna till söndag o åka upp till S-tälje själv? Eller är det strikt att du ska vara/bo med laget och åka hem med dem också?

2011-02-04 @ 18:03:17
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Julia :D

Du måste duka när du går ut genom yterdörren va ?? ;)

2011-12-10 @ 14:29:21
Postat av: Paulina

Svar Julia: HAHAHAHA neejnej de behöver jag inte, ser nu att det ser ut som ja är längre än dörren på bilden men de e för ja står närmre kameran. jag är lång men jag behöver verkligen inte ducka haha! Kram

2011-12-10 @ 17:46:19
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0