Inte nu igen!!!

Kanske genom tidernas sämsta bild men den får duga, va tvungen att visa er snön!!!!

Det är kaos, katastrof och kanske det jag önskar allra minst nu...SNÖSTORM i Södertälje!
Snön höll just på att försvinna och man började skymta lite mark men så idag så bara pang kommer det maaaassa snö och blir skitkallt...Inte okej asså...Vad hände med den globala uppvärmningen är min fråga?
Dessutom kommer det bli massa stul med kollektivtrafiken, inställda tåg och bussar och förseningar, inte det roligaste asså men man kan ju hoppas på att de kanske inte ens kommer någon buss så att man kan stanna hemma från skolan eller något ;)
Tråkigt för folk som ska ta tåg, lär ju bli förseningar. Fina Malbas tjejerna som åker tåg imorgon för att spela SM här i Södertälje är nog tyvärr några av många som får stå ut med det...Det ska alltså vara SM i helgen och jag kommer snarare förflytta mitt hem till hllen och typ bo där under helgen. Jag ska nämligen spela 5 matcher, sitter i sekretariatet två matcher och även försöka se någon av Malbas (mitt gamla lags) matcher. Tanken slår mig nu att jag har en del plugg till nästa vecka som jag inte vet när ja ska få in..Men jag säger som Timbuktu, det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0