Nu väntar jag på resultatet...

Här har ni dagens outfit...NOT! Var tvungen att ha på mig det här fula, typ nattlinne när jag magnetrönkades innan idag men det passade faktiskt ganska bra. Sjuksköterskan lämnade mig nämligen i ett rum själv tillsammans med rönken maskinen och sa att detta kommer nog ta runt en halv timme och gick sedan sin väg. Det tog 50 min och jag passade då på att sooova, riktigt skönt asså. Vaknade sen av att hon kom in igen och så var det klart! Nu väntar jag bara på att resultatet ska komma, ska vakta min mobil med livet hela tiden nu asså!
Har precis chillat med Amanda och Binta och nu ska jag iväg för snart börjar träningen, blir knäövningar för min del.
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Ina

En skönhet klär i allt....till och med ett landstings nattlinne :)

Nu hoppas vi på de bästa resultatet !

2011-02-28 @ 20:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0