Status

Heeej heej!
Lång (behöver jag tillägga långtråkig?) dag i skolan idag och sedan träning därefter. Blev en massa spel idag och sedan löpning på slutet vilket gjorde att man kände sig rätt död 1,5 timme senare. Efter vår träning spelade Kings match som vi var och kollade på, Anita gullungen hade fixat Kebab så satt rätt bra där på läktaren och såg Kings kamma hem vinsten.
Imorgon blir det skola och ska även stanna kvar i skolan och försöka plugga lite och vänta in Classon som slutar lite senare (trots att vi går i samma klass, kvarsittning, eller?) för sen drar vi till Stockholm för shopping! Ska bli nice, träningsfri dag imorgon men lär ändå bli massa spring, dock runt i affärer (ibland tycker jag faktiskt shopping ska klassas som en sport). Väldigt länge sedan jag shoppade och ännu längre sedan jag var i Stockholm så ska bli kul.
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0