I wanna be on the court

Heej heej!
Jaha..Då är man uppe i andra träningen då man inte kan vara med utan sitter på sidan och gör övningar, jag börjar redan bli deprimerad och saknar det. Helst sjukt, jag ska verkligen inte klaga för har klarat mig ifrån skador väldigt bra hela tiden men nu känns det så himla tråkigt. Jag vill bara få besked på vad det är. Ytterligare en läkare kollade på mitt knä idag och trodde att det var en miniskel skada eller kanske korsbandet, de säger alltså olika allihopa så kan inte veta vad det är. Allt jag vill är bara att få det magnetrönkat och få fram det rätta resultatet så jag vet vad som är felet. Det har max 7 veckor kvar av säsongen och jag vill inget hellre än att vara tillbaka innan dess...Eller jo, jag tar givetvis laget före och vill hellre att vi vinner SM guld än att jag är tillbaka tills dess men det känns så sjukt retligt att skadan ska komma nu, när det roligaste börjar, slutspelet. Har nog aldrig längtat så mycket till en måndag, för då ska jag troligtvis magnetrönkas och få resultatet. Jag hoppas verkligen det är något som kan gå över på kanske 3-4 veckor...
Efter lagets träning idag stack vi nästan allihopa och käkade lunch, gott var det men trots våra fjäskande röster, långa basketkroppar och frågan om vi kunde få lite extra fick vi fett lite mat haha. Därefter stack vi till hallen och kollade på killarna Kings som spelade match mot Borås. Det blev en nagelbitare och tyvärr förlorade Kings med 1 ynka poäng i slutsekunderna. Nu har jag satt mig tillbakalutande i soffan men snart ska jag återigen göra mina knäövningar som jag ska göra två gånger om dagen, ska göra allt för att vara tillbaka så fort som möjligt.
Snyggingarna Jennifer och Binta (kolla in hennes nya blogg här).

Sötaste barnen ever asså (barn till Vici i laget och syskon till Sally).

The team!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0