Friiday!

Byxor Gina Tricot, kavaj H&M, linne Gina, korsörhängen JFR, ringar Jc, H&M och övriga köpta utomlands.
Freeeedag!! Riktigt skönt att kunde dra mig hemåt redan ett från skolan idag (kommer göra det varje fredag) och kändes ju inte helt fel!
Idag fyller min käre farfar 80 år och familj och vänner ska fira med bowling (cool 80 åring som spelar bowling va?) och middag i Malmö ikväll men tyvärr kan jag inte va där...Så är det, tråkigt men sant...Hoppas på att de får det trevligt i alla fall. Min fredag kväll kommer vara så glamorös med träning med plugg (gå och dö uppsats!). Har ju haft mer spännande planer men den där uppsatsen måste bli klar innan söndag (helst!)...
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit! De e bara föööör snyggt med långa tjejer! :)

2011-01-23 @ 01:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0