På väggen i Telgehallen

Jag, Binta och Jennifer i Telgehallen.

Nu äntligen har jag fixat (eller snarare jeanette fixat som var och kollade på matchen igår) bild på de gigantiska bilderna på mig och två andra tjejer i Telge som hänger i hallen. De är verkligen extremt stora men skitcoola tycker jag. Hänger även en annan bild på oss + Amanda tillsammans på ett annat ställe i hallen.
Bilderna ser man när man är på plan och tränar och spelar eller sitter i publiken och det är som att bilden vakar över en hahah då den sitter väldigt högt upp. Men grymt coola tycker jag faktiskt de är och trots våra försökt till att se arga ut så blir jag själv glad när jag ser bilderna på oss.

Kommentarer
Postat av: Maggan i Kamala

Mäkta bilder! När ni spelar hemmamatcher bör bilderna ju skrämma motståndarna innan spelet börjar!

2011-01-31 @ 18:40:27
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Ina

Ni är sk_t grymma o snygga både i verkligheten o på bilderna! :)

2011-01-31 @ 19:17:24
Postat av: Josefin

Ofta!! :D fett coolt, du har varit på tv, vet inte hur många ggr i LT och nu i Sbbk`s historia ssen du kom hit, najs elr vad? :D

2011-01-31 @ 21:45:54
Postat av: sarah

fina bilder =) hur mår du

2011-02-02 @ 15:38:51
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: majaaa

jaaja paulisa :D rikigt coolt ju! det får man se när vi kommer upp nästa vecka!!

2011-02-04 @ 11:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0