Torsdag

Hallå hallå!
Va i hallen tidigt imorse men vi skulle bara röra på oss lite och sedan sköt vi. Nu ligger jag och chillar i soffan, ingen skola idag ( en lektion som vi fick göra hemma =måste skriva min uppsats hemma) och heller ingen träning ikväll. Så dagens mål är att komma en bra bit på min uppsats och bara ta det lugnt, kanske träffa tjejerna och bara chilla och snacka skit ikväll.
Något som däremot känns förj*vligt rent ut sagt är att min telefon (HTC:n som jag så snällt fick för ett tag sedan) gick typ sönder igår. Efter att ha pratat med mamma la jag på och så hängde sig lägga på knappen och efter att ha startat om mobilen och tagit ut batteri och allt vill ingen bild på skärmen komma fram...Sjukt irriterande, så nu är jag mobillös. Känns jätteskumt, man är så van vid att alltid ha den.

Ha DE bäsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0