8:e januari

Hallå hallå!
Shit vad det senaste dagarna gått snabbt asså...Det blir så när man sover länge, som jag gjorde idag t.ex. Vaknade väl vid ett tiden och sedan kollade jag och några i laget på Kringlan som spelade match (vinst!) därefter tränade vi sedan stannade jag kvar och sköt. Så där drog timmarna iväg och efter lång dusch och chillande i omklädningsrummet kom jag hem för ett tag sedan och har precis käkat det här goda. Nu kollar jag på Prinsen och jag 2 på tv och chillar...Måste ta tag i lite plugg ikväll och lägga mig i hyfsa tid för....Imorgon är det GAMETIME! Riktigt länge sedan vi spelade match så det ska bli extra kul.

Kommentarer
Postat av: sarah

jo da det är bara bar =)

2011-01-08 @ 21:25:32
URL: http://klarahs.blogg.se/
Postat av: Ina

Låter som en skön o lagom lugn tillvaro...bra att du fått

laddat batterierna ...

Lycka till på matchen i morgon!

2011-01-08 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0