Vuxenjobb

Heeeeeej!
Död som man var när vi kom hem sent igår efter matchen så blev det ingen uppdatering men tyvärr så förlorade vi igår mot Solna. Dock bara med 4 poäng så det är ändå okej tanke på att vi har mycket att jobba på och inte spelade speciellt bra som lag igår. Däremot gick det bättre för mig igår än vad det gjort de tidigare matcherna så det kändes skönt och bra för självförtroendet men fortfarande inte på topp...
Slutade skolan vid halv tre idag och sedan har jag känt på vuxenlivet rejält då jag handlat, städat, plockat bort julsakerna och diskat. Matlagning väntar och NU ska jag leva som tonåring igen och ta tag i en FET uppsats...Känns ju sådär  fruktansvärt  om jag ska vara ärlig men ingen träning idag så får ta vara på tiden och vara lite effektiv.
hA DE bäsT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0