GÄSTBLOGGARE


Nu chillar man hos Paulisa efter att hon äntligen kommit hem från Norrköping (lång resa som hon får berätta om själv)...

Jag heter Fanny och spelar basket i Malbas, Paulinas gamla klubb :) Jag har spenderat min vecka i Stockholm med en massa kompisar från bland annat Järva och 08 Söder, sköna tjejer!!!

Men igår tog jag en lång resa till Södertälje för att hälsa på min älskade Lisa, som dock inte var hemma, så kvällen spenderas med Matilda och Mia som spelar basket här :) Vi var hos Pauii, utan Pauii alltså...

Vi snackade mest, lagade mat och åt en massa gottgottt! Vi lyckades efter 10 minuter få igång brandalarmet, ta isönder skåpsluckan och göra något konstigt med spisen. Men vi fixade allt snabbt och smidigt (SOS).

Somnade sedan och blev väckt av Spider vid tre, som äntligen kom hem efter inställda tåg! Nu ska vi duscha, äta och göra oss i ordning för att sedan åka till hennes kompis Mickis, vilket lär bli supertrevligt :)

TJAATJAA BLOGGEN / FANZ



PS. Ni fattar inte så mycket jag saaaaaaaknat henne!!!!!!!!!!! 
Är så sjukt stolt över henne, hon är bäst förfan! 
Hon har lovat gratis biljetter till WNBA hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0