Mys i stugan

Myser här i stugan och är med familjen och släkt. Nu har mostrar med familj åkt så nu är det bara min kära familj här. Vädret hade ju kunnat vara sååå mycket bättre, idag är det riktigt trist så blir inga större planer mer än att jag måste träna och sedan ikvällväntar  god mat och fiskerunda.
Här har ni lite bilder från de andra dagarna här i stugan...

Solen kom fram en stund och vi fikade utomhus

Söta mamma dukade i blommigt och fick blommiga paket

Den omtalade kakbuffen haha

6 olika sorters riktigt goda kakor som slank ner fint

Min lilla kusin vågade sig i vattnet
Paddlade ut på surfingbrädor som vi har här och fick även med sig hunden ut

Jag, kusin och lilla "Toyboy"

Sen tog vi en båttur på sjön och åkte och spelade minigolf


3 hole in ones och nu är det bekräftat vem som är bäst i familjen

Båttur med kusinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0