Tvätt

Nu går det inte att gömma längre, tvungen att ta tag i all tvätt idag. Har ju inte varit hemma på ett tag så det är allt från lakan till Ibiza kläder som måste tvättas. Knappt så att jag vill...Vill ha kvar doften av Ibiza i kläderna hahah för att minnas. Saaknar det och vill tillbaka!!!!Det är sjukt, vi va där bara fem dagar men det var så grymt kul. Man saknar det verkligen och vill dit igen! Men livet kan ju inte alltid vara lika underbart och ja ska verkligen inte klaga. Jag är ledig och har långt lov kvar, de enda man kan klaga på är att solen gärna kan få komma fram och visa sig istället för att vädret ska vara grått och trist (men varmt).
Nu ska jag ta och fixa ytterligare lite tvätt och sedan väntar 2 träningspass, ska träna på ordentligt nu när jag har tid, redan tränat ett pass imorse.
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Ina

Ja, trist med tvätt men ett måste.....tvätta på hej o hå!

2011-07-11 @ 22:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0