20 juni

Heeej!
Tillbringade förmiddagen med Becka idag. Blev lyxigt hämtad av henne på cykel då man kan gående lite handikappad som man är. Vi lagade pannkakor, snackade och kollade film. Riktigt mysigt och skönt. Bilden på oss är från i lördags då vi trotsade regnet och gick till Skumparp där det va fest då inga paraplyer fanns hemma. En City-gross kasse blev lösning.
Vid fyra tiden drog jag till min faster och träffade henne, hennes man och min lilla gulliga pratglada kusin. Han växer så fort, särskilt när man inte ses så ofta. Käkade gott där och hade det trevligt, riktigt kul att ses!
Kvällen har spenderats framför tv:n i soffan men ska snart förflytta mig till sängen och sova.
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0