Operation

Det är nu ca 3 månader och 3 veckors sedan det hände. Olyckan under en match som på någon sekund förändrade allt. Mitt "korsband" gick av vilket senare ifrågasattes starkt och nästan konstaterades att de inte stämde. Jag har tränat så pass mycket och "svåra " moment och läkare har känt att mitt korsband till typ 95% INTE KAN vara av men för att få det bekräftat måste jag gå in och kolla i knäet.
Igår ringde dem från Artro Clinic och sa att de hade fått ett återbud vilket gjorde att jag nu fick tid till operation idag (istället för om ca 3 veckor). Blev sjukt glad för allt jag vill är bara att få gjort den här operationen så fort som möjligt och få reda på vad det är som hänt med knäet. Jag ska alltså opereras IDAG! Har precis tvättat hela mig med Descutan tvål, typ som handsprit fast som tvål som dödar alla bakterier och som man måste göra innan alla operationer (i stort sett). Ska snart åka iväg och är faktiskt lite nervös. Jag ska göra atroskopi, d.v.s en titthålsoperation, läkaren ska alltså bara titta in i knäet för att se vad det är som hänt. Är korsbandet inte av (som de tror) görs inget mer. Det är alltså inte någon stor operation men eftersom jag aldrig opererats förr känns det lite nervöst.
Nu ska jag iväg, hörs efter operationen!

Kommentarer
Postat av: jeanette

Lycka till gumman!

Kramar

Postat av: JULIA - Fashion blogg

Hejsan!

Allt bra idag!? <3

2011-06-16 @ 14:00:36
URL: http://juliaaahh.blogg.se/
Postat av: Basket är livet!

Hoppas du får ett bra besked! Håller mina tummar för dig att du kan spela redan i sommar med ditt landslag, du är grymmmm, ge inte upp !!!!

2011-06-16 @ 21:27:33
Postat av: Moster Maggan med eget Hawaii

Ta det nu bara lugnt och vila upp dig!

Skönt det inte vara av helt!



Hoppas vi ses i sommar på vårt kära släktställe!

Har en present som väntar på dig som du får då!

2011-06-16 @ 21:33:11
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0