Avskedsfest

Idag har jag chillat sönder. Knäet känns bra förutom när övningar skulle göras, då kom lite smärta men det var förväntat och ingen fara. Jagat min sjukgymnast hela dagen utan resultat vilket gör det lite svårt för mig att planera helgen. Hade tänkt dra hem till Malmö men får se hur det blir, måste så fall kunna göra rehab hemma. Kör på spontanhet och kan hända att jag drar hem imorgon...

Igår kväll var hela vår kära klass nere vid Mälarbadet och hade avskedsfest för Mattias som ska åka till Spanien och lira fotboll som proffs. Så grymt skön kille som bidragit till många roliga stunder under året och vi alla kommer sakna dig såå <3

Vollyboll men jag, nyopererad fick hålla mig utanför plan:(

Matte killen som drar till Spanien!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0