Hemmaplan!

Är på skånsk mark och tillbringade gårkvällen på fest med massa kära vänner från min förra skola här i Malmö. Känns riktigt underbart faktiskt att va hemma  även fast jag bara blir nere här för ett par dagar. Det som förr va vardag blir nu mysigt och kul då jag t.ex. inte är van att bara mysa med familjen med kladdkaka och tv som jag gjort idag.

Händer en sjukt rolig grej på fredag men tänker inte berätta än! Det finns anledning att längta dit i alla fall och ni får veta vart jag ska ta vägen sen.

Här har ni bilder från gårkvällen :D

Fina annapanna och jag

Söta f.d klasskompisar

Erik, Becka (<--blogg) och jag

Sköna människor

Lack tjej, taggad tjej

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0