Andra steget mot guldet!

Amanda, Binta, Emma, Matilda och Kurt i glädje när vi kom till semifinal!

07.00 imorse var jag hos Lasse, en sjukgymnast som jag kommer gå till väldigt mycket nu och är ganska förvånad över att jag ens kunde hålla mig vaken. Men det gick hur bra som helst (solen hjälper!) och övningarna gick bra. Efter det drog jag till hallen och körde passnings och skottteknik och lite fys för överkroppen (för knäet körde jag ju hos Lasse). Nu softar jag i soffan och måste snart gå igenom lite grejer inför ett litet prov jag har idag samt kanske ta itu med lite annat plugg. Trots allt två timmar tills jag börjar skolan =)
IDAG är det vår första semifinal! Kvartsfinalsrundan är över (som vi vann) och nu börjar semifinalerna. Vi möter Solna och det är bäst av 5 matcher som gäller. Första matchen är såklart extra viktig nu också och vi spelar på deras hemmaplan. Men det spelar faktiskt ingen roll för vi ska verkligen vinna och tjejerna har nu under matchuppehållet tränat skitbra så nu är vi ännu bättre.
Ska bli grymt kul asså, även fast jag inte ska spela så känns det ändå som att man ska det lite...Match är match.

Kommentarer
Postat av: Ina

Go go go Telge.....ni ska vinna!!!!!

2011-03-22 @ 14:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0