Dagen lång

Heeej!
Dagen har varit fullspäckad med först morgon träning och därefter höll jag (+ några andra tjejer från laget) i Sportlovsbasket för barn på förmiddagen. Därefter kom min kära moster (känd som Moster Maggan inom basketvärlden) och min kusin Olga och så körde vi till Sydpoolen och badade. Himla mysigt och skönt, passade även på att köra lite övningar för mitt knä i vattnet vilket kändes väldigt bra. Därefter blev det kvälls träning och nu sitter jag framför tv:n med min älskade Ben & Jerry. Så där har ni anledningen till varför jag inte uppdaterat så bra idag...Ska se om jag kan fixa någon bild från Sydpoolen, min moster hade nämligen sin vattentäta kamera med sig.
Nu åter till min Jerry...

Kommentarer
Postat av: Hanny

OMMMMMG PAULINA SÅ FIN DU ÄR JAG DÖÖR!! HOPPAS DIN SKADA BLIR BÄTTRE SNART LOVE

2011-03-02 @ 20:13:47
Postat av: Moster Maggan

Det var så mysigt att tillbringa en skön eftermiddag tillsammans! Och tack för att ni busiga kusiner lockade upp mig i rutschkanorna och fick mig att tro att min väninna Peggy åkt dem. Det hade hon ju inte alls! Ni bara lurade mig, era fulingar! Eller?

Men det var faktiskt ganska kul, får jag erkänna ändå!

Foto sända till din mail!

2011-03-02 @ 23:51:37
URL: http://nogg.se/magganpuh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0