Från Ipoden

Heej! Har fortfarande inte fått tillbaka min dator och då det redan känns som en evighet sen jag lämnade ifrån mig den (24timmar haha) har jag nu övergått till min IPod touch. Funkar rätt bra faktiskt. Morgon träning imorse men ingen kvällsträning idag.Innebär att kvällen är ledig och "tyvärr" så kan jag inte göra en del plugg då grejen jag skriver ligger på min dator. Men har tyvärr också ett vanligt traditionellt NO prov att plugga till som jag inte behöver dator till:( Kan inte lägga upp bilder från Ipoden men skriver kanske mer senare. Puuss!!

Kommentarer
Postat av: linnea

hej paulina.

jag läser din blogg ibland (just nu från pappas jobb i malmö)och tycker om den, och du har asbra smak på kläder å så (typ samma smak som jag :D)! (och stora fötter som jag också :D). hur många läser din blogg?

2011-03-30 @ 10:18:01
Postat av: Paulina

svar linnea: Oh va kul, taaack så jättemkt! :D Jag har ca 250 unika läsare varje dag.

Kram

2011-03-31 @ 15:23:44
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0