Hejsan!

Klockan 11 hade jag kört fyspass för mitt knä, skott och passnings teknik och haft utvecklings samtal. En timme senare och nu har även även käkat lunch och sett något avsnitt av Vänner. Ryktas om att min bokanalys FAKTISKT blivit framflyttad tills om en vecka vilket känns väldigt väldigt skönt. MEN jag ska då inte göra som jag var på väg att göra nu, vara ute i sista stunden utan ska trots det försöka få det mesta gjort idag av den. Är nämligen ledig idag (då alla har utvecklingssamtal) så lika bra att utnyttja tiden lite.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade du utvecklingssamtal själv med läraren? eftersom dina föräldrar inte bor med dig :P

2011-03-24 @ 15:20:34
Postat av: Paulina

svar: Haha yes, så fick det bli! =)

2011-03-24 @ 15:23:07
URL: http://paulinasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0