3 mars

Hej på er!
Tror jag ska hålla mig till att SPELA basket asså, idag hade vi turnering med alla tjejer i SBBK och jag var coach i ett av lagen och vi förlorade alla våra matcher. Inte okej asså, blev fett upprörd men det var ju bara på skoj så det var ändå kul. Trött som jag sedan var efter turneringen i några timmar och sedan efter att ha gjort mina knäövningar åkte jag hem istälelt för till stan. Tur va det för ringde precis till H&M och tunikan som jag visade igår (se här) kom in igår och var nu heeelt slut. Det var någon som undrade om den fanns på nätet men det gör den tyvärr inte utan den var med i H&M Magazine. Lite synd faktiskt men troligtvis kommer det in nya sa tjejen till mig...Jaha vad händer nu? Helt ledig, bara knäövningar att göra kväll i 45 min kanske. 
Har lust att baka kladdkaka, sätta på vänner och krypa upp i soffan...Eller plugga? Hm, kladdkaka, plugga, det väger tungt både två asså, eller inte. Men måste verkligen ta tag i plugg idag, vill verkligen inte men måste. Men hoppas jag kan kombinera lite och chilla i soffan och käka gott också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0