Får börja träna igen!

Heej!
Ligger död i soffan och lyssnar på denna underbara sommarlåt...Har fått börja träna basket igen med laget så smått nu och inte bara massa rehab för mitt knä. Jag behöver nämnligen oförbereda riktningsförändringar för mitt knä som jag får när vi spelar. Jag kör dock inte fullt ut men knä mässigt känns det bra faktiskt nu när jag kört. Men basketmässigt mindre bra hahah, sjukt så mycket man "tappar". Har varit borta nu ca 3 månader, kanske inte låter jättemycket men jämfört med att spela varje dag till att inte ha spelat på så länge så är det en enorm skillnad. Spelförståelsen och moves är inte min starka sida nu asså, men jag lär komma in i det ganska snart hoppas jag. Vi kör däremot väldigt mycket löpning nu så konditionen lär snart vara tillbaka men det resulterar i att man är ganska död nu, men det är så det ska va.
Känns så befriande att mitt stora ekonomi prov är över som jag hade idag, gick helt okej tror jag. Nu bockar man av grej för grej innan man kan andas ut och ta sommarlov, men som sagt, bockar av, har en deeeel kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0