NM

Landslagsbild från i somras under EM.
Inget samtal idag...Alltså ingen operation :( Så drygt att bara gå och vänta men nu blir det antagligen en månads väntan på att titthålsoperationen ska göras. Varit med nu på landslagsläger ju ifall det skulle vara så att jag blir spelklar till sommar då EM är så jag kanske kan spela då men just nu får jag ju inte det. Vill bara få gjort min operation så jag får reda på vad det är som hänt med mitt knä men oavsett så fortsätter min rehab som vanligt såklart. Imorgon börjar NM (Nordiska mästerskapen) och då kommer det bli bänken för min del...Får sitta och heja på vårt lag och tror faktiskt det kommer gå riktigt bra för oss. Nu ska snart jag och min inneboende Tea sova, de sista skoluppgifterna jag har kvar tar kål på mig men får ha med mig datorn i hallen imorgon för orkar inte skriva mer ikväll.
Hörs imorgon!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0