Landslagsplåtning


Kommentera inte pose:n asså, inte egenvald kan jag säga:P

Heej!
Blev några timmar i studion idag iklädd landslagstället och det togs sjuuukt många bilder. Ögonen fick typ träningsvärk av blixten haha. Jag och Charles Barton representerar landslagsspelare och skulle var där och ta bilder till en landslagskatalog där vi ska vara på framsidan och ha med någon lite kort intervju med oss i den och den kommer sedan vara tillfänglig för alla för alla att se och veta lite om Sveriges landslagsverksamhet. Vi tog även en del individuella bilder och det var faktiskt riktigt kul där! När vi vara klara, käkade vi i Stockholm och sedan drog jag hem och kollade herrarnas SM final med Amanda och Jennifer som blev en besvikelse då man var beredd på spänning men Sundsvall krossade Norrköping. Känlsan kom tillbaka till en när vi stod där som mästare när man såg Sundsvall ta emot sina guldmedaljer.
Nu käkar jag kladdkaka och måste snabbplugga lite matte inför provet imorgon!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maggan Puh - åter i Östervik

Asså, vilken stjärna du är va? Vilken fucking ära att få representera landslaget i katalog och ansikte utåt.

Är det U18 landslaget du ska vara med i nu?



2011-05-05 @ 22:26:54
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Rocky

shit måste oxå plugga!!!!!!! ;)

2011-05-05 @ 22:37:47
URL: http://atfbm.blogg.se/
Postat av: Ina

Ja, vilken bra förebild o stjärna för landslagskatalogen.......du är vacker både inuti o utanpå :)

2011-05-05 @ 23:02:21
Postat av: jeanette

Fan vad coolt Pållan. Hurru jag har ju körkort nu och kan åka och kolla på alla dina matcher. Jag vet att säsongen är över. Men säg till när du har en match.

Puss och Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0