Valborg!

Hej mina vänner!

Trevligt valborgsfirande igår med först familj där min käre bror och hans sambo kom på middag med oss och vi åt gott. Sen blev det att vi kollade brasan en liten stund och sedan drog vi hem till en tjejkompis några tjejer och hade det trevligt innan vi drog vidare på fest. Den var dock utomhus så det blev riktigt kallt på kvällen sen men det var kul..Extra skönt också att snacka och höra bree skånska haha ;) Lovar att de i Södertälje nu kommer säga att jag ändrat min dialekt (igen!) när jag kommer upp dit igen. Bjuder på några bilder (kanske inte i världskvalité) på fina tjejerna som knäpptes av under kvällen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

paulina du är jättesöt!

2011-05-01 @ 17:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0