Bilbloggar

Heej! Började denna lördag med att gå upp allt för tidigt och tränade små barn i Täljehallen. Det är ju lov så de va inte så många men det gick bra ändå och va faktiskt ganska kul. Sitter nu i bilen på väg till pappas kusin här i Stockholm. Så mycket mer planer för dagen har jag inte. Känner att skolångesten mer och mer börjar komma då jag behöver plugga innan skolan drar igång men så orkar man inte de. Men får nog ta tag i lite imorgon. Fick precis reda på att min 78 åriga farmor ska köpa IPhone, eller den är redan köpt och hon väntar bara hem den. Rätt coolt faktiskt tycker jag, dessutom läser hon min blogg varje dag typ och följer våra matcher via livestatistik på nätet. Highteck farmor får man ju verkligen säga! Bjuder på en bild från i onsdags då jag var i Stockholm och träffade Fanny och Simona. Fler bilder kommer ikväll eller imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0