Första löpsteget idag

Vill börja med att säga att jag idag fick SPRINGA för första gången sen operationen. Rehabade som vanligt hos min sjukgymnast imorse och på torsdag är det 3 månader sedan jag opererades och ska då börja få springa men vi började idag istället. Joggade för första gången på 3 månader och min joggingtur (haha 300meter) kändes riktigt skön. Märklig känsla var det faktiskt då man tidigare sprungit varje dag men nu inte fått få ta ett enda löpsteg på drygt 3 månader. Det kändes dock väldigt bra och jag kände inte alls av mitt knä, sååå skönt! Nu ska de bara gå framåt framåt framåt så är jag snart på plan igen :)
Efter detta gick vi och fotades profilbilder till papper som måste fyllas i till Euro cup och käkade sedan god lunch med Kurt och Mickan.
Nu ska jag ta mig en promenad till Willys och möta Claess där, sen får vi se vad vi gör av dagen innan det är träning ikvälll. Puss

Kommentarer
Postat av: ♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔

Hej! Ska du göra nått kul under denna veckan? :D

2011-11-01 @ 14:46:44
URL: http://jummivonminji.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0