Upp o ner

Hej!
Igår var en skitdag...Efter att ha suttit ett braaa tag med mitt engelsk tal på söndagen så går jag och lägger mig i tid för att sova. Vaknar 10.15 igår morse av att de bankar i lägenheten intill mig, då har min laddare glidit ur min mobil, den har heeelt stängt av sig (tog 10 min att få igång den) och gjort att mitt alarm inte ringt så jag försover mig, stressar till skolan och kommer dit och får reda på att jag då inte får göra mitt tal alls. Satt alltså och krigade i onödan och jobb som jag inte får visa. Direkt efter de spricker mina jeans haha. Kul start på veckan känner jag...Dagen fortsatte inte bättre men varför fokusera på det negativa? Idag har varit en mycket bra dag, skrivit ett prov och känner mig lättad att det är över, käkade på Lucas grillen med tjejerna efter skolan innan jag satt och kollade på Kringlans träningmatch, sköt och gymmade lite. Nu sitter jag och kollar Kär och Galen på tv och bara njuter av att inte plugga. Laget har åkt till Ryssland, närmare bestämt till typ Sibirien. Vår tredje sista bortamatch i Euro cup väntar men matchen är inte förr ens på torsdag men då det ligger så sjukligt långt bort var de tvugna att åka idag.
Nu ska jag återgå till de här...
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0