Utflyttning

My hoomie och jag i våras
Då blev de en drastisk föränding i ens liv här då haha. Haft min kär vän Claess som inneboende här hos mig i nu drygt en vecka och hade verkligen vant mig vid det och kändes skönt att va två här. Men nu har min hoomie dragit och det är nästan som man faller en tår. Men jag kan nu hälsa min soffa välkommen tillbaka, som varit hennes säng nu under veckan och genast ser min lägenhet inte ut som en koja längre. Deras kök renoveras och byggarbetare kommer tidigt och jobbar så hon är inte så sugen på att bo hemma så skulle inte förvåna mig om hon snart komma tillbaka igen haha.
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan och se vad tv:n erbjuder. Matteboken borde också öppnas innan det är dags att sova.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0