Död lördag

Heej!
Som ni kanske märkte så var det inte jag som skrev inlägget igår utan min kära vän Anita. Hon tillsammans med Claess och Louise sov här hos mig inatt och även fast de inte blev så mycket sömn var de väldigt myyysigt.
Nu är jag dock själv, hahah sorligt men riktigt tråkig lördag kväll blir det idag. Händer inget kul och folk umgås med familjer m.m. men det är okej, skönt att bara chilla också bland bara. Claess kommer dock och sover hos mig senare ikväll.
Ligger i soffan och kollar tv, Dumpa honom är på 4:an och är en rätt bra film faktiskt vet jag då jag sett den tidigare.
Imorgon är det gametime! Första spelar Kringlan (division 1 laget, de Anita gjorde lite reklam för igår) mot Luleå och sen har vi damliga match mot Solna. Blir två tuffa men roliga matcher ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0