Historia

T.R.Å.K.I.G.T! Det är vad jag tycker om att skriva mitt historiaarbete som ska in denna veckan och som jag egentligen knappt börjat på. Ussch, de handlar om antiken typ och då det är en hemtenta måste man hitta bekräftande källor och anlysera dem till allt man skriver. Kvinnans situation i Sverige te.x. , det vet man ju hur den är men då ska man istället googla runt och hitta olika källor som bekräftar det. Oj positig tjej här märker jag, men jag ska inte klaga, nästa veckan väntar lov, håll ut och just do this nu på något sätt känner jag.
Bjuder på en bild på mig och fina Mickan från helgen,har inte största bildgalleriet just nu att dela med mig av men vi kände för spelgelbilden vi och bilr glad av bilden.
Nä nu ska jag försöka ta tag i de där arbete..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Bintaaalicious

Ni är så fina mina tjejer. Pau, armbandet ska så lånas!! Haha. Xoxo jealous girl hahaha

2011-10-25 @ 00:15:42
Postat av: UB

Nästan 4 meter vrålsnygga tjejer! :)

Har lagt märke till nåt märkligt bland alla långa tjejer i damligan... blir tjejer bara snyggare ju längre de är? :D

2011-10-25 @ 15:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0