Love

Ibland ska man bara stanna upp och se sig omkring, på sitt liv och hur man har det. Idag var en sån kväll och jag blev verkligen påmind om vilka underbara vänner jag har här i Söderälje och hur nära jag kommit Mickan (Mikaela) och Claess (Matilda) här. Det är konstigt, jag kolla tillbaka bilder från tidigare tid i mitt liv men där finns de inte en enda bild på oss, jag har känt de här tjejerna i ca ett år (helt sjukt) men det känns som vi känt varandra hela livet. Ni förfyller verkligen mitt liv och jag älskar er enormt mycket tjejer och alla minnen vi redan har är obeskrvliga <3
Här kommer random, vissa mindre vackra än andra, minnesvärda bilder på Class, Mickan och mig haha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0