Nu är det nära

De här är Mickan om några veckor, glindande runt en en fet sportbil med körkort. Eller??? Helt ärligt så vågar tjejen inte knäcka ur sig när hon har uppkörning eftersom pressen ska vara så liten som möjligt men en vacker dag (inom en månad) har hon i alla fall uppkörning och kommer komma tutandes utanför skolan och hämta upp mig om hon lyckas. Så dags att sluta äta kebab Mickan och börja spara til en Porsche istället tycker jag!!;)

Hon ligger nu här i sängen bredvid mig och vrålpluggar. Snackar typ med sig själv om bromsvätska, hydroalolja, barnbilstolar och slår sig själv i pannan när hon kommer på sig själv att hon blandar ihop bromssträcka med stoppsträcka. Själv så ligger jag bredvid henne som ett stort frågetecken och undrar när jag själv ska ta tag i att gå den första hanledarkursen för att överhuvudtaget kunna övningsköra? Hm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0