En kasse

Heej heej!
Idag har man varit ledig då vi hade utvecklingssamtal på skolan men då mina föräldrar ändå inte kan vara med ska vi istället ha samtalet imorgon så idag var man ledig. Började morgonen med att rehaba hos Lasse, det stegras upp mer och mer nu och blir jobbigare och jobbigare men då vet jag att det går framåt och jag kommer nämre basketplanen. Tillbringade sedan dagen på stan med Claesson och köpte bl.a. ett par jeans...Och de här jeansen fick jag kriga för haha.
Jag kliver av bussen efter att ha varit i stan med lurarna i öronen och allt är frid och fröjd tills bussen kört och då slår mig. Mina jeans!!! Har en busshålls plats en bit bort som jag man kan ta en genväg till men då jag har spring förbud p.g.a. mitt knä så kunde jag inte springa utan galopperade istället som en häst på mitt friska ben bort till busshållsplatsen och med hjälp av en pensionär som tog en väldans lång tid på sig att gå på bussen hann jag konstigt nog ifatt bussen. Kliver på och ser att min kasse inte är där och frågar mig omkring på bussen. Ingen har sett något och jag kliver av då bussen måste köra. Går förbi hela bussen och då slår de mig att jag inte satt i början av bussen utan typ längst bak. Så jag "galopperar" fram och stoppar bussen som just skulle köra och springer (även lite smått galoperande där haha) genom hela bussen och hittar platsen där jag satt innan och ser min kasse. Glad tjej går sedan av bussen trött, svettig och lite smått generad. Haha
Ps. Mitt internet är kaos och funkar knappt så kan ej ladda upp bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0