2-0

Tja!
Landade precis på Arlanda igen efter att varit uppe i Luleå igår och lirat. Vilken match det blev igår! Det blev lika och gick till förlängning och den innehöll det mesta kan jag säga. Men det viktigaste och de enda som vi nu bryr oss om nu är att vi vann med 1 poäng vilket innebär att det nu står 2-0 till oss och att vi på lördag kan avgöra på hemmaplan. Tur att vi har lov nu kan jag säga för det är mycket som kretsar kring basket nu men trots det skoluppgifter som hänger över en. Ska försöka uttnyttja tiden på bästa sätt nu fram till träningen ikväll.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Moster Maggan

Ja, det blev en riktig rysare! Tur jag inte fanns på plats, jag hade smält av mellan varven....spänning nog med livestatistiken vid datorn...ska försöka komma på lördag....Kramis! Och Grattis till seger nr 2!

2012-04-12 @ 15:06:00
URL: http://nogg.se/magganpuh
Postat av: Ina

Helt otroligt att ni tog hem det, vilka tjejer o Tangie o Amanda måste ha blivit matchens hjältar! vilken match, herregud vilken catfight, måtte ni orka o vara så in i helskottas taggade att ni tar hem guldet på lördag!Heja Telge GO GO GO

2012-04-12 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0