Guld och nu mot nya mål!

We made it! Mitt internet och mitt mms skickade från mobilen har strulat så har inte kunnat uppdatera men i förrgår vann vi finalen och tog hem Scania guldet. Riktigt skön känsla och grymt sätt att avsluta Scania på eftersom detta nu va vårt sista år. Har varit riktigt kul faktiskt och är glad för att ja äntligen har fått börja spela igen. Min speltid har dock varit begränsad och legat mellan 8-12 min per match men trots det så är det så skönt att få va på plan igen.
Men det är idag det verkligen gäller! Vi spelar idag mot Luleå och vi är redo för vår första SM final. Man spelar bäst av fem med matchintervaller på ungefär varannan dag, så det är nu det kommer avgöras.
Matchen börjar 16.00 i täljehallen, see you there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0