Yesterday

Heey!

Grymt skönt att ta hem vinsten igår efter en jämn match, nu står det 1-0 till oss och vi behöver vinna två till matcher för att ta hem guldet. Efter matchen drog vi som spelade Scania till O´learys och firade vårt guld genom att käka gott och hade det trevlig. Drog därefter hem till mig allihopa och kunde förvånadsvärt nog få in runt 15 pers i min tvåa utan problem. Inga klagomål från grannarna denna gången heller haha, men mina kära vänner Binta och Jennifer m.m. kände för att va roliga så de skickade en fejkad arg lapp från grannarna vilket kommer göra de lite pinsamt för mig när jag träffar mina grannar nästa gång eftersom jag svarade på deras lapp. Roliga tjejer som gillar och inte berätta att det var ett skämt.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0