GÄSTBLOGGARE

Tja bloggen! Binta som skriver idag. Pau lär väl skriva ett inlägg lite senare men för tillfället är hon upptagen med att redigera min blogg så snäll som hon är. Jag försöker fixa en header så det ser mer professionellt ut.
Idag har vi inte gjort så mycket, eller, Paulina har varit i skolan och sånt, men efter träningen så har vi bara degat. Handlade lite mat och hemmafrun Mikaela stod för maten ikväll, det blev Tacopaj, sjukt gott var det faktiskt!! Måste erkänna att jag, Paulina och Amanda är rätt osociala idag, Amanda sitter och pluggar ser det ut som och jag leker med Paus dator medan hon hjälper mig. Men hon är nog snart klar så då ska vi vara sociala igen men det blir så här ibland eftersom vi umgås som en vanlig familj typ och hänger i stort ett varje kväll.
Tanken av att denna vana snart kommer att avta är hemsk. Snart skiljs våran familj åt, jag kommer att flytta hem till Husby, kommer dock ändå vara här och träna osv, Amanda och Mikaela flyttar till USA efter sommaren medan lilla söta Paulina fortfarande är kvar här i Södertälje. Förhoppningsvis kommer hon att dominera i damligan och spela proffs eller gå på college hon med, beroende på vad hon vill göra! Hoppas du inte blir för ensam bara ;) Men vi kommer alla att vara ett skypesamtal bort, så det är inte så farligt! Helt sjukt att det bara är 1,5 vecka kvar ifall vi vinner alla tre matcher i rad. Känns som det var igår vi alla sa att vi bara behövde vinna 12 matcher i rad för att ha guldet i våra händer och nu återstår det bara 3 matcher, bollen är rund, men i det här läget ligger bollen i våra händer.
Känner ni för att gå in på min blogg, så är ni välkomna att besöka den ;) haha känner att jag marknadsför mig själv lite grann, men jag kör inte på outfit bilder och sådant, så om det är det ni är ute efter så ska ni inte besöka min blogg. haha. Tycker dock att Paulina ska uppdatera lite fler gånger om dagen och börja lägga upp dagens outfit igen, eller vad säger ni?
http://bintadrammeh.blogspot.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0