24 augusti

 
Hejhej!
 
Ligger i soffan här och latar mig medan laget tränar, känner mig sjukt lat men min hosta och förkyldning vägrar släppa så får fortsätta hålla mig borta från träning. Hade projektdag i skolan idag och jag och Gabbi har en idé om att anordna en studentbal för oss 3or. FInns ingen sådan på vår skola och skulle vara grymt kul...Inte det lättaste kanske men måste kolla upp lite saker men sen är det bara att köra så ska vi faktiskt kunna fixa de!! 
Väntar på Mickan som tränar just nu, tjejen har inte många timmar kvar i Sverige och fortfarande en del att göra så ska hjälpa henne med lite grejer ikväll..Passar på och va som ett klister på henne nu, hon drar verkligen till USA om några ynka dagar och det känns helt overkligt. Imorgon blir det going away party! 
 
Representerar Maine,colleget som som snart tar iväg henne från Sverige :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0